Jak zrobić koło w kartingu, a co najważniejsze dla nich. Opony są najważniejszym elementem w Kartingu. Od nich zależy w dużej prezentacji maszyny. To dobrze, aby się przygotować, jednak silny i zdalnej magistrali lub nie jest skonfigurowany w sposób optymalny, i wszystko traci sens. Różnice w kosza jest minimalne. Gorzej, niż ogólny obraz. W zakresie od 0,1 do 0,3 sekundy na okrążeniu. Opona może stracić lub wygrać więcej. Nasze opony, aby jeździć trudne lub trudne, aby zarobić więcej czasu z nimi i oszczędności kosztów. Kiedy autobusy kursują na dwóch rzeczach, temperatury i ciśnienia.
Temperatura jest funkcją ciśnienia, tak jak wzrasta i wzrasta ciśnienie krwi. Temperatura pracy zależy od rodzaju gumy, ale, jak zwykle, 80-85 stopni. To odnosi się do klas, jednak więcej składników, tworzyw sztucznych. W obu grupach, ale ta temperatura jest osiągana przy różnych ciśnieniach.
“Jeśli to się stanie w kz2 na 0,8-0,9 bar” gorące “słowo kart w tym języku w małych grupach, co stanowi 0,85-0,95 do 1 bar, mechanik, który jest jednym z najbardziej znanych ekspertów w tej branży. W związku z tym, trzeba zacząć z bardzo niskim ciśnieniem około 0,6 bar i ciśnienie robocze. Początkowo, od tego samego ciśnienia w każdej oponie. Po 10-12 okrążeniach, pilot wrócił do boksów, a następnie sprawdź ciśnienie w oponach, co osiągnął. Tam, w zależności od konfiguracji trasy i zmieniać opony Z i ciśnieniu. Być może do 0.87 czasie Drugiej 0,89 0,90 0,92 trzeciej i czwartej.
Potem wszystkie opony, gdy są jeszcze gorące, muszą być wykonane na tym samym wysokim ciśnieniem, rzędu 0.85, i pozostawić do ostygnięcia. Kiedy to się stanie, opona spada do 0,58 w trzecim kolejnym 0,62 0,63 0,65 i ostatni. Naciskają, zaczynają wyścig. Począwszy od i ciśnieniu, jest dozwolone regulaminem. Tak, że uruchomienie pilota, ale do 10-go cyklu ciśnienie 4 opony, aby złapać. Co jest celem. To zapewnia optymalną równowagę między kartą i osiągnął tak wysokiej prędkości. Na przykład, w ruchliwej autostradzie tylny prawy.
Począwszy od presji konkurencyjnej, jednak bardzo wiele zależy od stylu danego kierowcy, i kiedy on chce być najszybszy. Niektóre z naszych najlepszych graczy, czasami pozostawiają bardzo niskiego ciśnienia, w zakresie 0.45-0.5 razy. I po raz pierwszy w 10-ciu okrążeń maszyny jest dość niestabilny i wolny czas. Ale potem zacząłem prowadzić bardzo dobry gracz i bardzo szybko, w ciągu najbliższych 10-ciu wycieczki. Aby być wysokiego ciśnienia w oponach zarabia optymalnego góry i pilot będzie szybciej, ale w końcu, przegrzanie i niskiej prędkości. Ten delikatny moment polega na tym, że podejście do wyboru. Ale w każdym przypadku musi być w stylu jazdy kierowcy. Bo jeśli on jest agresywny, ciepło będzie szybko się męczyć na początku zaczynasz z niskim ciśnieniem.
Tak wyglądają zużyte opony przód i tył nowe. Na trasach, gdzie temperatura jest zbyt wysoka i karta poślizgu, jednak trzeba zostawić do pracy ciśnienie znacznie więcej w zakresie 1,5-1,7 bar uzyskuje się podczas jazdy. To strasznie duże ciśnienie, ale w panelu opony, a tylko pewna część (połowa), i naciśnij w dół więcej. Tym uzyskuje się większą przyczepność.
Opony, jak zwykle, inaczej ubrany, ale to zawsze w środku łydki. W ten sposób, w większości przypadków, tak zwana inwersja . Nie zużyta część pochodzi z wewnątrz. Ale potem, po prostu nie działa w ten sam sposób, bo jest zużyta i na hamowni. W związku z tym, że powierzchnia styku jest mała, a efekt może być w porównaniu z nową oponą. Ale to naprawdę pomaga . Na przykład, trasa w bardziej odpowiednie opony, tak jak większość skręca w lewo i w prawo, odpowiednio, jako zewnętrznej opony pobieranie i podróżować większą odległość.