Poznaj czynniki techniczne, które mogą mieć duży wpływ na wyniki.

Opony do kartingu
September 20, 2017
Mistrzostwa Polski w kartingu 2016
September 29, 2017
Show all

Zawieszenie i siedzenia-jest to jeden z najważniejszych elementów w kartingu. Wybór poduszki i odpowiednie ustawienie zawieszenia powodują duże różnice w konsoli zarządzania. Stąd te dwa pytania powinny być traktowane ostrożnie.

Jak wybrać dobre siedzenie?

Najczęściej wykorzystywane miejsca. Są fotele, które obejmują kierowcy i bardziej zrelaksowany. Istnieją również różnice w zależności od tego, co poniżej lub całkowicie odciąć. Jeśli jesteś całkowicie odciąć jego lub jej krzesło, aby zejść na dół i wziąć środek ciężkości. Istnieje również różnica w zależności od rodzaju przepływu jest tworzony. Niektóre miejsca z podwójnym uszczelnieniem dla nadania większej przekątnej elastyczność.

W ostatnich latach, tendencja do opon więcej silikonu niż gumowe. Są one różnie zachowują się na torze. Dlatego parametry maszyny całkowicie różni się od tego, co było 5-6 lat temu. To przeszkadza wielu osób, które wcześniej chodziły w jedną stronę i wykorzystać niektóre ustawienia. Opierają się one na tym, że zamiast używać. Każdemu znaleźć najlepszą opcję dla siebie.

Najdroższe miejsce wyjątkowo. Musisz wybrać ten, który pasuje ci najlepiej. Ważne jest, aby określić, jeśli umieścić na gumowe nóżki lub podkładki, aluminiowe kartą, bo to dodatkową twardość lub miękkość podwozia. On również powinien dążyć do siedzenia być w wielu miejscach, aby osiągnąć równowagę. Może się to zdarzyć podczas zmiany pór roku ma miejsce, bo tam jest przebicie i wiele innych. Piloci, którzy po raz pierwszy eksperymentować z nim, a potem często myślę, że różnica może spowodować cala w górę, w dół, do przodu lub do tyłu.

Z punktu widzenia stylu pilotażu, pilotów, które są bardziej agresywne, należy użyć miękkie krzesło. Ale to zależy w dużej mierze od podwozia i jego właściwości. Na przykład, mistrz z ubiegłego sezonu wykorzystuje trzy rodzaje podwozia, każda z nich miała swoją specyfikę i wymaga różnego rodzaju siedziska. Podwozia Topkart krzesło, bo był miękki. Są jednak nasi kierowcy mieli problemy z wyścigu w Rumunii, gdzie koleje szybciej i bardziej przesuwa się do gumie z powodu dużej liczby pilotów.

Do końca tygodnia często zmienia się wysokość siedziska. Zazwyczaj 1-1. 5 cm do przodu lub zbyt daleko wstecz. Jeśli robi duże zmiany w porównaniu z 2 cm i więcej, co oznacza, że ustawienia gubią się i plączą się w całej jego koncepcji. Dlatego duża zmiana prowadzi do zmiany innych elementów – pedały, kierownica

Prawidłowe ustawienie zawieszenia

Angielski skrzywienie – jest to bardzo ważny parametr, który jest związana Custer (czarodziej), nogi (nóg), z tej prostej przyczyny, że gdy masz zmiany w 3-ch parametrów wspornik jest prawdziwy, a dwa inne poruszały się trochę, że wiele osób nie zwracają uwagi!

W większości przypadków, zmiany w to dobry sposób, aby umieścić lub wziąć zatrzask na przedniej części maszyny. Oczywiście, należy wiedzieć, że mamy trzy stanowiska – neutralny ( neutral ) – jeśli opony są umieszczone równolegle do siebie, pozytywne ( dodatnie ), gdy odległość od górnej części opony większa, niż odległość między dolną i ujemny do ujemnego ( – ) odległość od spodu opony większa, niż odległość od górnej części strony.

W większości przypadków konfiguracja trasy nie jest tak wielka, aby określić wartość, za wyjątkiem przypadków, gdy utwór bardzo szybko wychodzi i więcej negatywnych (jak to zależy od innych czynników). Seks to ważny czynnik, ponieważ od niego zależy, jak grypa zbiera na drodze i kiedy opony się zużywają, ale nie tyle cena raz w . Tu trzeba wyjaśnić, że w kraju, jak i na mistrzostwach, drużyny mają prawo do wprowadzania zmian w podwoziu, dostarczane przez producenta. Wszelkie zmiany w konstrukcji, cięcie i spawanie części, rur, ale całkowicie zabronione!

Jak mogę zmienić to ustawienie w weekend? Wyjaśniamy: “zmiany w zależności od zużycia opon, jeśli temperatura opony na pracę całej powierzchni, czy nie. Załóżmy, że Thor tworzy suchą i doskonała przyczepność. Камберли to się zmienia od dodatniego do ujemnego. (Choć dokładna wysokość zależy od opon muszą mieć możliwość czytania ich), że się zmienia, staje się coraz łatwiejsze i daje większy efekt. Gdy deszcze, jak zwykle, Pełnowymiarowe koło zapasowe (w proszku) dla maksymalnej przyczepności. Ale jeśli masz wielkie grypy na powierzchni, lub gumowy, aby zainstalować tej aktualizacji zbiorczej, a nie custer. Średnio jest to lokalizacja .

 

Comments are closed.