Strona Główna

Karting jest, aby konkurować z otworzyć samochód, składający się z podwozia, silników i foteli. To jest również wykorzystywane do celów rozrywkowych wyposażonych małych witryn z zelektryfikowanych modele kart.

Ponieważ prędkość karty nie jest bardzo wysoka (porównywalna z innymi sport) zawody odbywają się na trasach stworzonych specjalnie dla tej gry, z dużą ilością zakrętów i wysoką dynamiką jazdy i wielu pojedynków między pilotami.

Początki kartingu

Ponad 30 lat w USA w młodości był bardzo popularny wyścigowy samochód bez silnika. Uważa się, że pierwszy zdecydował się umieścić silnik na te maszyny i obracali ich wojskowi piloci w USA wkrótce po ii Wojnie Światowej. Wbudowane małe samochody, umieścić silnik od motocykla i zawody organizowane pokład.

Te zawody odbywają się w stosunkowo zamknięty krąg ludzi, podczas gdy w 1956 Roku art Инглс, były pilot i mechanik w “kurtis Kraft” w Глендейле (firma, która produkuje samochody wyścigowe), postanawia zbudować stosunkowo prosty model, który nazywa się koszyk (koszyk).

W 1958 r. angielski biznesmen Mickey Flynn zamówić gokarty pięć kart. W latach 1960-tych w wielkiej Brytanii ponad 100 firm, zajmujących się produkcją kart i ich urządzeń. Od lutego 1960 r. w wielkiej Brytanii zaczęła wydawać specjalny magazyn “karting”.

W maju 1960 roku, FIA oficjalnie uznany kart Motocyklowych. W 1962 roku powstała “Międzynarodowa Komisja kartingowych w” międzynarodowej Federacji sportów motorowych ( cik dla IPA ). W 1964 roku w Rzymie odbyło się pierwsze Mistrzostwa świata w kartingowych silnik o pojemności 100 cm3 (karting stał się drugim postaci sportu samochodowego, odbyły się Mistrzostwa Świata Formuły 1).

Z jego prosta konstrukcja i stosunkowo niska cena (100-200 usd) zyskał popularność. W 1962 roku, jednak boom na wykonanie mapy kończy się. Liczba firm, które produkują samochody gwałtownie spadł. Gokarty były silniejsze i trudniejsze, i w związku z tym droższe.

W kartingu, i znaleźli trzy rodzaje przekładni :

Małe grupy (głównie u dzieci): transmisja odbywa się za pośrednictwem łańcucha napędowego (lub paska) i koronę. Ten Rodzaj karty nie może pozostać na miejscu przy pracującym silniku i próbować latać.

Na poziomie wtórnym automatyczne sprzęgło odśrodkowe i napęd łańcuchowy. Silnik może pracować na wsadził kartę, nawet w przypadku, gdy oba przyspieszenia i spowolnienia drukowania;

W największych klas wyścigu gokartów na skrzyni biegów i sprzęgła. Prędkość transmisji na os przednia, z łańcuchowym napędem. W zależności od klasy, mogą one wynosić od dwóch do sześciu biegów. Sprzęgło jest sterowany za pomocą dźwigni znajdującej się po lewej stronie kierownicy i jest używany tylko podczas rozruchu i zatrzymania; – dźwignia zmiany biegów znajduje się po prawej stronie od kierownicy. Skrzynia biegów-sekwencyjna, co oznacza, że kurs został zmieniony na 2-ścieżka ruchu – Rodzaj czujnika do przodu, na małej prędkości i wyżej. Ostatni kart wyposażony w elektroniczną kontrolę skrzynia biegów przełącznik na kierownicy.

Zamiast zwykłej z kranu rury są specjalne wzmocnione rury rama wykonana jest ze stopu o wysokiej wytrzymałości. Wzrost mocy i prędkości, co prowadzi do potrzeby, aby myśleć o bezpieczeństwa pilotów. W taki sam sposób, jak i w innych dyscyplinach sportów motorowych, wymagania te są spowodowane spadkiem producentów i tylko profesjonalistów z branży, w celu utrzymania.

Głównym projektu jest rama (podwozie) spawane rury stalowe do drugiej. Należy ferromagnetycznego, to oznacza, że nie możesz być tytan, aluminium, włókno węglowe, i tym podobne. Podwozia na fotel kierowcy, układ kierowniczy i silnik. Silnik gry karting zazwyczaj po prawej stronie od kierowcy, co z kolei prowadzi do izolacji, prawa ręka kombinezony i / lub całej tylnej części pilota zdalnego sterowania. Waga wyścigów konnych około 70-80 funtów.

Podwozia. Szok kart w przeszłości, ich rola mały bar i obszar. Przednich kół jest zwykle mniejsza niż Szerokość pleców. Istnieje wiele rodzajów opon , kolce opony na śnieg i deszcz opony . W przypadku braku amortyzatora, piosenka powinna być idealnie gładka i bez guzków, a także ruchów, które mogą doprowadzić do utraty kontroli nad mapą. Przedni, tylny zderzak i ramy dla ochrony kierowcy i karty po efekty z przeciwników lub ogrodzenia. Napęd łańcuchowy na “noclegi” nie pozwala łańcucha polecieć na przerwę. W ramach pilotażowego mówi nierdzewnej, kto je ratuje.